ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:

  Jeśli nie masz jeszcze własnego profilu w serwisie to wejdź na pokład i dołącz do Nas - założ konto teraz ! Nie czekaj i wejdź na Fanpage KreskowkaPL


Adres strony:




Uzytkownik Muffinx3 nie dodał żadnego wideo

    Użytkownik Muffinx3 nie dodał żadnych materiałów

    Użytkownik Muffinx3 nie dodał żadnych zdjęć


    Użytkownik Muffinx3 nie ma ulubionych materiałów

    happykaoru
    Po cholere piszesz tu?!
    Na gg mi odpisz!
    Kobieto!
    XDDD
    Ja mam gg.. uhuhu.. ile to lat. o.O
    No nic, na gg mi odpisywac!
    Albo się fochne.
    Faktycznie Ai jest jak laleczka, taka slodka, i to mnie utrzymowalo, a potem padłam.
    happykaoru
    Yo!
    Uh.. zmartwie cie.
    Nie jestesmy zoniaci!
    Bo nie mam facebooka..
    Napisałam do ciebie na gg, ale ubogo!
    Bez av, ani nic.
    Nie oglądam tego animca.
    Po pierwszym sezonie zostałam szału, bo oglondalam jako male dziecko, i uwazalam za nudne, wiec olałam.
    Pisze coraz mniejsze wiadomosci.. chyba zachoruje na cos.
    Oh, dam dam, ale poproś! to dostaniesz nalesniczka.
    Wiesz trzeba byc obeznanym kiedy pornos sie zaczyna.
    happykaoru
    Yoo!
    Alez cie kocham me kociątko!
    Patrz co mam, kocimiętke. :3
    No już, no już. *Klepie po głowce, następnie drapie za uszkiem*
    Dobra.. bo tu jakis pornos wyjdzie. XD
    Niuuuh, dasz mi swe gg?
    Lvl up, w zwiazku. XD
    Badz hardcorem, popros o gg zony. : D
    Patrz na swą herbate, patrz na moj tost, co wolisz? herbate czy tost
    Siedze na kanapce.
    Wiesz ze istnieją dietetyczne nalesniki O.O
    Jutro je zjem.
    happykaoru
    Yo-pooo!
    No własnie mój ukuś! I tylko moj :3
    Ja tez nie znam tych zwyczajow, jestem ateistą kicham na to.
    Dobrze, dobrze śniadanka do łozka tez! Obowiązkowo.
    Albo będe orać tobą ziemie! XDDDDDDD
    Zaraz beybe lookne czy są jakies odc anime. :3
    Chociaz nic nie swieci się, by dodali.
    Ogladalas koncowke sekai?
    Zostalam szalu niczym rozszalała małpa, i sie fochnełam z przytupem!
    Pamietaj... przytup.. to ostateczna bron.
    Ide innym ludzią na gg ryc mozg. XD
    Sayo
    happykaoru
    Yo, mała
    Co u ciebie slychac?
    Dlaczego to ja musze robic za seme, i odzywac sie pierwsza.
    Daj mi czasem poukowac. XD
    Loool, moj koment mi wywaliło bo za szybko napisałam x___x
    A co do szybkosci pisania, ostatnio zjarałam klawiature XDD
    Blogi weekend, nie ma co,lenimy sie.
    Kochana co ja ci moge powiedziec.
    No wlasnie co ci moge wyjawic
    Jem herbate :3
    loveanime555
    To fajnie ^.^
    Heh na serio
    loveanime555
    A nie wiem =.=
    Co ja lubie? Hmmm...
    Właściwie to nie wiem ale lubie czytac ksiazki,sluchac muzyki i ogladac obrazki ^.^
    loveanime555
    Dobra ^.^
    To wybierz jakiś
    loveanime555
    No niby tak ale jakoś mi niespiesznie z tym talentem xD
    loveanime555
    To musisz go odkryć ^.^
    W sumie ja tez jeszcze nie odkryłam ale dobra...
    Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
    więcej

    • Brak danych